.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
12 روز تا اعلام آمدن يا نيامدن خاتمي

در شرایطی كه سیدمحمد خاتمی در تازه‌ترین دیدار خود با حامیانش اعلام كرده كه حداكثر تا 12 روز دیگر تصمیم خود برای حضور در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری را اعلام خواهد كرد، یكی از فعالان جناح راست تاكید كرده كه مجموعه نیروهای اصولگرا هر كاری خواهند كرد تا ماجرایی چون دوم خرداد در انتخابات سال آینده تكرار نشود.

خاتمی كه هفته گذشته و در شب عید غدیر دیداری با اعضای تحریریه نشریه «چلچراغ» داشته، در این جلسه اعلام كرد كه 10 تا 12 روز دیگر تصمیم خود را درباره حضور در انتخابات اعلام خواهد كرد و تاخیر بیش از این را به ضرر مجموعه اصلاح‌طلبان دانسته است.
این در حالی است كه پس از حضور هفته گذشته خاتمی در دانشگاه تهران و استقبال گسترده دانشجویان از وی، انتظار می‌رود رئیس‌جمهور پیشین پاسخ مثبت خود برای حضور در انتخابات آتی را به‌زودی اعلام كند.

این در حالی است كه گفته می‌شود خاتمی در روزهای آینده و در شرایطی كه اقبال اجتماعی مساعدی را از سوی بدنه جریان اصلاحات متوجه خویش می‌بیند، دیدارهای تعیین‌كننده‌ای را برای اعلام تصمیم‌نهایی خود پیش‌رو دارد.

خاتمی در موضع‌گیری‌های خود و از جمله در دانشگاه تهران بر ضرورت درك حساسیت‌های سران نظام و مجموعه نهادهای حاكم در قبال نامزدهای اصلاح‌طلب تاكید كرده و از توجه ویژه خود به این مسئله سخن گفته بود.

همین حساسیت خاتمی است كه باعث شده در روزهای اخیر حملات حامیان احمدی‌نژاد و حتی طیف‌هایی چون جریان راست سنتی متوجه خاتمی شود و بكوشند مسیر حضور او در انتخابات را ناهموار نشان دهند.

در این چارچوب و به فاصله یك روز پس از حملات تند عسگراولادی به خاتمی كه در آن وی متهم به همراهی با اپوزیسیون و ساختارشكنان شده بود، یكی دیگر از فعالان جناح راست هم تاكید كرد: «اصولگرایان برآنند تا از تكرار دوم خرداد دیگر به هر نحو ممكن، جلوگیری كنند.»

محسن یحیوی عضو شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با ایلنا توضیح داد: با توجه به آثاری كه دوم خرداد در اسلام‌زدایی، ارزش‌زدایی و زیر پا گذاشتن تمام ارزش‌های ملی و انقلابی داشت، بحث بر سر این است كه تلاش شود اصلاح‌طلبان مجددا به قدرت نرسند.

افزایش حملات به خاتمی در روزهای اخیر، واكنش اصلاح‌طلبان را هم در پی داشته است.

در این زمینه، علی تاجرنیا، دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی با اشاره به استقبال هزاران دانشجو از خاتمی، هشدار داد: اصولگرایان از این پس به‌رغم آنچه که درخصوص تمایل به حضور خاتمی در انتخابات می‌گویند همه تلاش خود را به کار می‌گیرند که از آمدن خاتمی به عرصه انتخابات جلوگیری و او را از حضور منصرف کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 دي 1387
چرا بیاید ؟! برای نجات جناح راست از گرداب تورم خودساخته و تحریم خودساخته شورای امنیت و بحرانهای اجتماعی خودساخته و .... !!!! چرابیاید ؟! برای همان آش و همان کاسه ؟! برای به زندان رفتن دانشجویان بیچاره و ......
نا شناس 3 دي 1387
برای مدیر مسئول شمال نیوز متأسفم که رسالت تاریخی و انسانی خود را برای کسب حمایت پوشالی صاحبان قدرت فراموش کرده است و با تحریف واقعیات و برجسته سازی خبرهای دولتی و حذف صدای مردم و حقایق روشنی بخش می خواهد به پاداشی مقطعی برسد. آقای مدیر مسئول : این هم نمی ماند. در برابر وجدان تاریخی خود پاسخی نخواهی داشت و . . .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.